יום ראשון, 12 בפברואר 2017

יום שישי את יודעת....

אתחיל בפרפרזה על דבריו של יובל אברמוביץ בהופעה שלו - להקיף את עצמנו בספרי השראה, באנשים שהם מלאי השראה ומוטיבציה...אז ביום שישי  האחרון הלכתי לשתי הופעות מוטיבציה...

שישי בבוקר נסעתי עם אוסנת פליישר, חברתי היקרה להופעה של מיכל צפיר, על שינו התודעה ולחיות אורח חיים בריא.
זה לא רק התפריט, או אכילת ירקות, אלא ממש שינוי תודעתי.
מי שמכיר אותי, יודע שאם אני מתחברת למשהו, לוקח לי בדיוק דקה לקבל החלטה ולצאת לדרך.
ככה יצאתי להרבה דרכים, הגשמתי הרבה חלומות ויצאתי למסעות כאלו ואחרים...וכך בדיוק יצאתי למסע הזה שאני בו.

במשך 3 שעות צפינו במיכל צפיר, שהיא אנרגטית, מקסימה, מלאת שמחת חיים ורצון לשנות את כל העולם....












וביום שישי בלילה הלכתי להופעה של יובל אברמוביץ, הרומן שלי איתו התחיל לפני מספר שנים, כאשר הוא הוציא את הספר הרשימה, ואני חסידה גדולה של רשימות, כתיבת חלומות והגשמה. נכנסתי לבלוג שלו והאמת חטפתי רגליים קרות - לפרסם בקול רם את החלומות שלי....אז יצאתי. מאז עוקבת מרחוק.
בתקופה האחרונה אני צועקת את החלום שלי בכל מקום אפשרי, אז ביום חמישי החלטתי לשלוח הודעה ליובל בפייסבוק, לשמחתי והפתעתי - הוא ענה מאוד מהר, והתשובה שלו היתה - שיתוף של הפוסט שלי בדף שלו, עם ההמלצה - "שווה קריאה". כמה מרגש....כמה שעות אחר כך, הוא העלה קישור להופעה שלו ביום שישי, מיד נרשמתי...נסעתי, וכשהוא אמר לכתוב את רשימת החלומות, מיד כתבתי בשורה הראשונה - "לסיים לגייס 584,000 ש"ח עד לסוף חודש מרץ 2017"! אחרי 2.5 דקות של כתיבה, יובל שאל מי רוצה לעלות לבמה, מיד הרמתי את היד, התרגשתי, רעדתי וסיפרתי את הסיפור שלי לפני 300 מאות אנשים שאני לא מכירה. 

תודה ליובל על הבמה, על הנדיבות, על האפשרות. שום דבר מזה לא מובן מאליו.

 אחרי המופע הלכתי לדבר עם יובל ולהודות לו...תוך כדי שיחה הגיע תמי מרגלית - אישה מדהימה, מקסימה שריגשה אותי עוד יותר. היא הוציאה שטר של 100 ש"ח שכתוב עליו - תודה על השפע. ונתנה לי אותו במתנה.
היא סיפרה שמיד היא מחזירה לאותו המקום עוד שטר, וכך תמיד יש שפע...


הצטלמנו....יובל אוהב סלפי...:) 

אני קיבלתי מיובל 250 ש"ח מתנה, שהוא נותן בכל מופע

למישהו אחד שעולה לבמה ומספר על החלומות שלו...
בתוך המעטפה חיכה לי פתק מלא השראה...


איזה כיף לסיים כך שבוע ועוד יותר להתחיל את השבוע.
כמה כיף להגשים חלומות. להיות ביעוד ופשוט לחיות את החיים שרוצים. 


נועה 

המסע שלי נמשך...אפשר להעביר הלוואה באשראי או בהעברה בנקאית...בבקשה אם אתם יכולים ורוצים להיות חלק - אל תתעצלו..כל אחד ואחת הם הדרך שלנו לבית שלנו. תודה רבה :) נועה, שיר, עידו ושקדי. 
http://shoutout.wix.com/so/cLeKwa5E#/main






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה