יום רביעי, 8 במרץ 2017

יום האישה הבינלאומי...זה גם היום שלי

ואולי בכל זאת החיים שלנו תותים. או שוקולד.
היום יום חג. פרטי. לאומי.
ראשית היום זה יום ההולדת של הבן שלי.
כל כך מתאים לו להיוולד ביום האישה.
כל כולו נשמה אחת גדולה.
זהו האושר הפרטי שלי.
שני, זהו יום האישה הבינלאומי.
אישית אני חושבת שכל יום הוא יום האישה.
אבל אם כבר חוגגים כל מיני ימים אז למה לא גם את היום הזה??

לכבוד יום האישה, השנה אני משתתפת בשני כנסים שונים.

נילי דור האלה - מלאכית בפני עצמה, הזמינה אותי להיות אחת מ-6 נשים
מופלאות ומדהימות, כל אחת בתחומה, כל אחת אמיצה, כל אחת מגשימה את עצמה.
הכנס החל בשעות הבוקר, ועדיין ניתן להירשם אליו, וגם לצפות בתכנים באינטרנט

אני אהיה בשידור חי בשעה 18:00 בדיוק.
להלן הרישום -


רינת לוי - אישה עוצמתית פורצת דרך מעצמה, מעצימה נשים כל השנה,
הפיקה כנס שנפתח היום ויהיה פתוח לזמן קצר ביותר, ויש בו נשים וגברים
אשר פרצו את גבולות האפשר של עצמם.

כתבתי, התאפרתי, הצטלמתי, ושלחתי. 


מוזמנים להירשם ולהתרשם מאיתנו. נשמח לראותכם :) 
יום האישה שמח...ממני נועה 

תגובה 1:

  1. שלום וברוך הבא לשירותי ההלוואות העולמיים של Spotlight, שמי קלאודיה קליין, אני מלווה וגם יועץ הלוואות.

    האם אתה זקוק לחיזוק פיננסי? האם אתה זקוק להלוואה למטרות שונות? אם התשובה שלך כן, אני ממליץ לך לפנות למשרד שלי באמצעות | spotlightglobalservices@gmail.com | או שלח לנו הודעה ב WhatsApp: +4915758108767 | ויש לך הלוואה בחשבונך תוך 24 שעות מכיוון שאנו מספקים שירותי הלוואות מעולים בכל רחבי העולם.

    אנו מציעים כל מיני שירותי הלוואות (הלוואה אישית, הלוואה עסקית ועוד ועוד), אנו מציעים הלוואות לטווח ארוך וגם לטווח קצר. החברה שלי תעזור לך להשיג מגוון יעדים עם מגוון רחב של מוצרי הלוואה.

    אנו יודעים שלקבל הלוואה לגיטימית תמיד הייתה בעיה עצומה עבור אנשים הסובלים מבעיה כלכלית וזקוקים לפיתרון שלה, הרבה אנשים מתקשים לקבל הלוואת הון מהבנקים המקומיים שלהם או ממוסדות פיננסיים אחרים בגלל ריבית גבוהה שיעור, ביטחונות לא מספיקים, יחס חוב להכנסה, ציון אשראי נמוך או כל סיבה אחרת.

    אין יותר זמני המתנה או ביקורי בנק מלחיצים. השירות שלנו זמין 24/7 - אתה יכול לקבל הלוואה ולהשלים את העסקאות שלך בכל מקום ובכל מקום שתצטרך.

    אנו מספקים שירותי הלוואות ברמה עולמית 24 שעות. לפניות / שאלות? - שלח דוא"ל ל spotlightglobalservices@gmail.com | או שלח לנו הודעה ב WhatsApp: +4915758108767 | וקבל תגובה ברגע.

    המשפחה, החברים והקולגות שלך לא צריכים לדעת שאתה נמוך במזומן, פשוט כתוב אלינו ותקבל הלוואה.

    החופש הכספי שלך בידך!

    השבמחק